Justificació de les subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell. Línia 2 - Formació per fomentar l’ocupació

Codi

100 - L2

Descripció

 

Aquest tràmit permet presentar la justificació de la subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell. LINIA 2 - Formació per fomentar l’ocupació.

 

La manca de justificació implica la revocació de la subvenció.

Requisits

 

-Complir l’objectiu, executar el projecte o realitzar l’activitat que fonamenti la concessió de la subvenció.

 

-Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que efectuï l’Ajuntament de Martorell, aportant tota la informació que li sigui requerida en l’exercici d’aquelles.

 

-Conservar els documents justificatius de l’aplicació de la subvenció rebuda, inclosos els documents electrònics, en tant puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i de control.

 

DESPESES SUBVENCIONABLES

 

Les despeses subvencionables són els costos indubtablement vinculats a la formació, tal com les despeses de personal formador, material didàctic, despeses de lloguer d’infraestructures físiques o telemàtiques, despeses de difusió, implementació, seguiment, avaluació i certificació de les activitats formatives.

 

No tindrà la consideració de despesa subvencionable l’IVA suportat.

 

El període imputable de les despeses presentades per a obtenir la subvenció és l’associat al temps transcorregut des del dia 1 de gener fins el dia 31 de desembre de l’any natural corresponent a la convocatòria.

 

Qui el pot tramitar?

Les persones treballadores autònomes i empreses beneficiàries de la subvenció.

Periode de l'any en què es pot demanar

El termini per presentar la justificació és de dos mesos des de la finalització de la formació.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Obligacions econòmiques

Sense cap cost.

Com sol·licitar el tràmit

· Per internet

Les persones jurídiques, els empresaris individuals o autònoms en el marc de les actuacions que realitzin en la seva condició d'empresari individual o autònom i el col·lectiu de persones físiques en el marc de la seva activitat econòmica o professional estan obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d’un procediment administratiu.

Documentació que cal aportar

 

  1. Compte Justificatiu que inclou una memòria explicativa breu de la destinació de la subvenció i una relació classificada de les despeses subvencionables, amb la identificació del creditor, el número de la factura o del document de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil, l'import, la data d'emissió i la data de pagament (model normalitzat).
  2. Factures o els documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, i de la documentació acreditativa de pagament (extracte bancari o, en el cas de pagament en efectiu, documentació acreditativa de la percepció de l'import per part del creditor). Per al cas que una mateixa despesa hagi servit per justificar altres subvencions, el document justificatiu haurà d’expressar l’import o percentatge que es destina a la justificació de la subvenció de l’Ajuntament de Martorell, sense que en cap cas la suma de les subvencions percebudes pugui superar l’import de la despesa efectuada.
  3. Llistat d’alumnes formats (Certificat d’assistència i/o aprofitament de la formació lliurat per l’empresa i signat per cada participant) on ha de constar la denominació de l’acció, modalitat d’impartició, els dies en els quals s’ha desenvolupat i les hores de formació rebudes.
  4. Contractes formalitzats amb el 50% dels alumnes formats abans del període màxim de justificació.

Tràmit pas a pas

 

 Telemàticament

 

  1. Utilitzant la tramitació en línia disponible a la Seu Electrònica: “Justificació de les subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell. LINIA 2”.
  2. El tràmit us demanarà que us identifiqueu. Cal disposar d’un certificat d’identificació i signatura electrònica (DNI electrònic, cl@ve, idCAT, idCAT mòbil).
  3. Una vegada feta la identificació s’obre el formulari - sol·licitud. Cal omplir obligatòriament els camps predeterminats.
  4. Seguidament, cal aportar la documentació obligatòria.
  5. Tot seguit, la persona sol·licitant finalitza el tràmit i automàticament queda registrat d’entrada al registre electrònic de l’Ajuntament.
  6. Una de les gestores de l’OAC assigna el registre d’entrada al departament encarregat de resoldre les peticions.

 

Es comprovarà la documentació. Si la documentació presentada és incorrecta o incompleta, s’atorgarà a la persona interessada un termini de deu dies per a la seva esmena. L’incompliment en termini de l’obligació de justificació de la subvenció o la justificació insuficient comportarà el reintegrament de la quantitat indegudament percebuda.

 

Normativa general

 

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Normativa local

 

  • Bases reguladores específiques de les subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell.
  • Ordenança reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Martorell i dels seus organismes autònoms.

Vies de reclamació

 

  • Les ordinàries del procediment administratiu.