Justificació de les subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell. Línia 1 - Creació d’ocupació
Codi
Descripció
Aquest tràmit permet presentar la justificació de la subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell. LINIA 1 Creació d’ocupació.
La manca de justificació implica la revocació de la subvenció.
Requisits
-Complir l’objectiu, executar el projecte o realitzar l’activitat que fonamenti la concessió de la subvenció.
-Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que efectuï l’Ajuntament de Martorell, aportant tota la informació que li sigui requerida en l’exercici d’aquelles.
-Conservar els documents justificatius de l’aplicació de la subvenció rebuda, inclosos els documents electrònics, en tant puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i de control.
DESPESES SUBVENCIONABLES
Són despeses subvencionables els costos salarials i de Seguretat Social de la persona contractada, sense que en cap cas siguin subvencionables les vacances, les dietes, les indemnitzacions i la locomoció.
Qui el pot tramitar?
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
Documentació que cal aportar
Els documents que s’han d’aportar per justificar les subvencions són:
- Nòmines i documents RLC i RNT del treballador contractat corresponents als dotze mesos del contracte.
- Justificant bancari del pagament de la nòmina i de la Seguretat Social a càrrec de l'empresa.
- Model 110 i/o 190, amb la relació d'imports nominals de la retenció de l'IRPF on consti la persona contractada.
Tràmit pas a pas
Telemàticament
- Utilitzant la tramitació en línia disponible a la Seu Electrònica: “Justificació de les subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell. LINIA 1”.
- El tràmit us demanarà que us identifiqueu. Cal disposar d’un certificat d’identificació i signatura electrònica (DNI electrònic, cl@ve, idCAT, idCAT mòbil).
- Una vegada feta la identificació s’obre el formulari - sol·licitud. Cal omplir obligatòriament els camps predeterminats.
- Seguidament, cal aportar la documentació obligatòria.
- Tot seguit, la persona sol·licitant finalitza el tràmit i automàticament queda registrat d’entrada al registre electrònic de l’Ajuntament.
- Una de les gestores de l’OAC assigna el registre d’entrada al departament encarregat de resoldre les peticions.
Es comprovarà la documentació. Si la documentació presentada és incorrecta o incompleta, s’atorgarà a la persona interessada un termini de deu dies per a la seva esmena. L’incompliment en termini de l’obligació de justificació de la subvenció o la justificació insuficient comportarà el reintegrament de la quantitat indegudament percebuda.
Responsable
Normativa general
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Normativa local
- Bases reguladores específiques de les subvencions per a l’impuls de l’activitat econòmica al municipi de Martorell.
- Ordenança reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Martorell i dels seus organismes autònoms.
Vies de reclamació
-
Les ordinàries del procediment administratiu.