Sol·licitud de reposició de plaques de gual
Codi
Descripció
Aquest tràmit permet sol·licitar una nova placa de gual, per canviar l'actual, quan per deteriorament no es veuen correctament les dades en la que es té col·locada, o per reposar-la en cas de sostracció.
Requisits
Disposar de la llicència de gual i estar al corrent de pagament de la taxa municipal.
Qui el pot tramitar?
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Termini per iniciar aquest tràmit
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
- DNI, NIE o Passaport de la persona sol·licitant (excepte si es fa la sol·licitud de forma telemàtica)
- Rebut de pagament de la taxa per entrada de vehicles i reserva de la via pública per aparcaments i càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe
- En els casos de deteriorament, s’haurà de retirar la placa de gual i entregar-la a l’OAC per tal de poder tramitar l’expedient
Termini de resolució
Tràmit pas a pas
La persona interessada o bé una persona representat degudament autoritzada i acreditada presenta una sol·licitud de reposició de plaques de gual, juntament amb la documentació requerida.
Responsable
Normativa general
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el reglament del patrimoni dels ens locals
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Normativa local
- Ordenança reguladora de la reserva de via pública per a guals
- Ordenança fiscal reguladora de la Taxa per entrada de vehicles i reserva de la via pública per aparcaments i càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe
Normativa reguladora del silenci administratiu
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.