Aportació de documentació a un expedient en tràmit
Codi
079
Descripció
Aquest tràmit permet presentar documentació requerida per l’Ajuntament en una tramitació en curs i/o aportar-ne de nova a un expedient obert.
Requisits
No cal complir cap requisit previ.
Qui el pot tramitar?
Les persones físiques poden fer aquest tràmit tant telemàticament com presencial. També ho poden fer a través d'una persona representant degudament autoritzada o acreditada.
Les persones jurídiques i els autònoms l’han de fer telemàticament.
Les persones jurídiques i els autònoms l’han de fer telemàticament.
Periode de l'any en què es pot demanar
Durant tot l'any.
Silenci administratiu
No aplica.
Obligacions econòmiques
Sense cost.
Termini per iniciar aquest tràmit
• Requeriments: Termini màxim de 10 dies comptats a partir de l’endemà de la data de recepció de la notificació
• Aportació de documentació: durant tot l’any
• Aportació de documentació: durant tot l’any
Com sol·licitar el tràmit
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
La documentació requerida per l’Ajuntament i/o la que les persones interessades considerin adient.
Termini de resolució
No aplica.
Tràmit pas a pas
- Presenteu la documentació demanada per l’Ajuntament i/o la que voleu aportar.
- L’Oficina d’Atenció Ciutadana remetrà la sol·licitud i la documentació al departament.
Responsable
Secretaria
Normativa general
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.