Llicència d’ocupació de la via pública per fer una mudança
Codi
Descripció
Aquest tràmit permet l’ocupació de la via pública per fer una mudança.
Requisits
No cal complir cap requisit previ.
Qui el pot tramitar?
- Les persones jurídiques l’han de fer telemàticament.
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Termini per iniciar aquest tràmit
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
- Sol·licitud específica. En la tramitació presencial, la facilitaran les gestores de l’OAC.
- Si cal utilitzar una plataforma elevadora s’ha de presentar:
- Fitxa tècnica del vehicle
- Pòlissa de l’assegurança de responsabilitat civil
- Rebut pagat de l’assegurança de responsabilitat civil
Termini de resolució
Tràmit pas a pas
- Presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC)
La persona interessada o bé una persona representat degudament autoritzada i acreditada presenta una sol·licitud d’ocupació de la via pública per fer una mudança, juntament amb la documentació requerida.
- Telemàticament mitjançant la seu electrònica de l’Ajuntament
La persona interessada (o bé la seva representant) ha d’accedir al tràmit “Sol·licitud d’ocupació de la via pública per fer una mudança”.
Responsable
Normativa general
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic (LRJSP).
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Decret 336/1988, de 17 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
Normativa local
- Ordenança de convivència ciutadana i ús de la via pública.
Normativa reguladora del silenci administratiu
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Més informació
- Els elements necessaris per a la senyalització i seguretat aniran a càrrec de l’interessat. L’Ajuntament facilitarà uns panells a les persones interessades que no disposin d’aquests elements de senyalització (cal indicar-ho a la sol·licitud).
- La senyalització per a la reserva de l’espai necessari de la zona d’estacionament ha d’estar col·locada amb una antelació mínima de 72 hores.
- En els rètols de prohibició d’estacionament ha de constar clarament el dia o dies i la franja horària.
- La senyalització facilitada per l’ajuntament s’haurà de retornar com a màxim en el termini d’una setmana un cop acabada l’ocupació.