Justificació de subvenció per a Escoles Verdes
Codi
Descripció
Aquest tràmit permet presentar la justificació de la subvenció per a Escoles Verdes. La manca de justificació implica la revocació de la subvenció.
Requisits
-Complir l’objectiu, executar el projecte o realitzar l’activitat que fonamenti la concessió de la subvenció.
-Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que efectuï l’Ajuntament de Martorell, aportant tota la informació que li sigui requerida en l’exercici d’aquelles.
-Conservar els documents justificatius de l’aplicació de la subvenció rebuda, inclosos els documents electrònics, en tant puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i de control.
-Donar l’adequada publicitat de la subvenció obtinguda en tota la publicitat que realitzin per qualsevol mitjà de l’activitat, l’actuació o el projecte subvencionat.
Qui el pot tramitar?
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Termini per iniciar aquest tràmit
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
Documentació que cal aportar
- Memòria justificativa detallada de l'activitat realitzada, en la qual s’especificarà el seu cost, amb el desglossament de cadascuna de les despeses realitzades.
- Còpia de les factures justificatives o documents substitutius, per un import total igual o superior al de la subvenció concedida, agrupades en un únic fitxer i ordenades segons la relació exposada en la Declaració Jurada.
- Declaració jurada del beneficiari acreditativa que les factures que es presenten com a justificants s'han aplicat a l'activitat subvencionada.
- Un exemplar de tota la documentació impresa generada per l'activitat o el projecte subvencionats.
En el cas de que l'activitat s'hagi finançat també amb fons propis o altres subvencions/ recursos, caldrà adjuntar una relació on s'acrediti el seu import, procedència i aplicació d'aquests fons a l'activitat subvencionada.
Termini de resolució
Tràmit pas a pas
- Presenteu la justificació amb la documentació requerida.
- Els tècnics del Departament de Medi Ambient comprovaran la documentació i redactaran l’informe corresponent. Si es comprova que la documentació és incompleta o defectuosa, es concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè s’esmeni, i si transcorregut aquest no s’ha esmenat, el sol·licitant perdrà la condició de beneficiari.
- En cas que l’informe sigui positiu, el Departament d’Intervenció tramitarà l’ordre de pagament i el Departament de Tresoreria l’executarà fent l’ingrés al número de compte facilitat.
Responsable
Normativa general
- El Tractat de la Unió Europea.
- La Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
- El Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
- El Text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, aprovat per Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril.
- El Reglament d'Obres, Activitats i Serveis dels Ens Locals, aprovat per Decret 179/1995, de 13 de juny.
- El Reglament de Serveis de les Corporacions Locals, aprovat per Decret de 17 de juny de 1955, en tot allò que no s'oposi, contradigui o resulti incompatible amb les normes anteriors.
- Altra legislació concordant.
Normativa local
- Ordenança reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Martorell i dels seus Organismes Autònoms (Publicada al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 16, de data 19-1-2006)
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu:
Recurs de reposició potestatiu o Recurs contenciós administratiu