Queixes, suggeriments i propostes
Codi
Descripció
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Requisits
- No cal complir cap requisit específic.
Qui el pot tramitar?
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Termini per iniciar aquest tràmit
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
- Documentació complementària que considereu pertinent.
Termini de resolució
Tràmit pas a pas
- Presenteu la instància amb la vostra queixa, suggeriment o proposta.
- Segons la temàtica de la sol·licitud recepcionada es derivarà al departament corresponent
- El departament responsable procedirà a tramitar la petició formulada.
Responsable
Normativa general
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.