Processos de selecció de personal per a l'Ajuntament
Codi
Descripció
Aquest tràmit permet sol·licitar la participació a les convocatòries de selecció de personal de l’Ajuntament.
Requisits
Segons les bases reguladores de cada convocatòria (veure requisits de les persones aspirants)
Qui el pot tramitar?
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Termini per iniciar aquest tràmit
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
Segons convocatòries
Termini de resolució
Tràmit pas a pas
- Presentació de sol·licituds
- Decret d’aspirants admesos i exclosos en el procés de selecció.
- Termini de presentació d’al·legacions
- Exàmens
- Valoració final
- Recurs alçada
Responsable
Normativa general
- Llei 30/1984, de 2 d’agost, de mesures urgents per a la reforma de la Funció Pública.
- Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
- Decret 214/1990, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals. Títol 4.
- Decret 1/1997, de 31 d’octubre, pel qual s’aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
- Decret Legislatiu 2/2003, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
- Reial Decret Legislatiu 5/2015, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic
Normativa local
- Bases reguladores específiques de cada convocatòria
Normativa reguladora del silenci administratiu
Vies de reclamació
Segons l’acte a reclamar:
- Recurs contenciós administratiu en el termini de 2 mesos des de l’endemà de la notificació o publicació.
- Recurs potestatiu de reposició en el termini d’un mes des de l’endemà de la notificació o publicació.
- Recurs d’alçada
- Qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos