Justificació de la subvenció COVID 2021 per pal·liar els efectes de les restriccions a l’exercici d’activitats econòmiques
Codi
Descripció
Aquest tràmit permet justificar la subvenció directa per pal·liar els efectes de les restriccions a l’exercici de l’activitat econòmica, imposades per la Generalitat de Catalunya durant el quart trimestre de l’any 2020 i el període transcorregut de l’any 2021 per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.
Requisits
- Complir l’objectiu, executar el projecte o realitzar l’activitat que fonamenti la concessió de la subvenció.
- Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que efectuï l’Ajuntament de Martorell, aportant tota la informació que li sigui requerida en l’exercici d’aquelles.
- Conservar els documents justificatius de l’aplicació de la subvenció rebuda, inclosos els documents electrònics, en tant puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i de control.
Qui el pot tramitar?
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Termini per iniciar aquest tràmit
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
- Factures o altres documents acreditatius de les despeses suportades per l’establiment durant el primer semestre de l’any 2021, per un import igual o superior a 1.500,00€.
Termini de resolució
Tràmit pas a pas
Telemàticament (obligatori per a les persones jurídiques)
- Utilitzant la tramitació en línia disponible a la Seu Electrònica. El tràmit inclou la declaració responsable de la persona física o jurídica beneficiària conforme no ha obtingut altres subvencions i ajuts per a la mateixa finalitat o, en el cas d’haver-los obtingut, acreditativa de que l’import total d’aquests és inferior al cost de les despeses acreditat.
- El tràmit us demanarà que us identifiqueu. Cal disposar d’un certificat d’identificació i signatura electrònica (DNI electrònic, cl@ve, idCAT, idCAT mòbil).
- Una vegada feta la identificació s’obre el formulari - sol·licitud. Cal omplir obligatòriament els camps predeterminats.
- Seguidament, cal aportar la documentació obligatòria.
- Tot seguit, la persona sol·licitant finalitza el tràmit i automàticament queda registrat d’entrada al registre electrònic de l’Ajuntament.
- Una de les gestores de l’OAC assigna el registre d’entrada al departament encarregat de resoldre les peticions.
Presencialment
- Per efectuar aquesta tramitació cal presentar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana amb la documentació corresponent. S’ha de demanar cita prèvia trucant al 937756076 o a través de la Seu electrònica.
- La gestora de l’OAC que us atendrà comprovarà la documentació i us assistirà en la tramitació de la sol·licitud.
- La gestora assignarà el registre d’entrada al departament encarregat de resoldre les peticions.
Es comprovarà la documentació. Si la documentació presentada és incorrecta o incompleta, s’atorgarà a la persona interessada un termini de deu dies per a la seva esmena. L’incompliment en termini de l’obligació de justificació de la subvenció o la justificació insuficient comportarà la revocació, total o parcial, de la subvenció concedida, així com el reintegrament de la quantitat indegudament percebuda.
Normativa general
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Normativa local
- Ordenança reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Martorell i dels seus organismes autònoms.
- Acord adoptat pel Ple municipal en sessió de 15 de març de 2021.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.